Friday, December 30, 2011

Novoletne voščilnice

Tole zadnje leto je minilo neverjetno hitro. Ob službi, študiju, materinstvu, partnerstvu, gospodinjstvu in vseh ostalih nujnih opravilih sem uspela ustvariti kar nekaj stvari, čeprav še zdaleč ne toliko, kot sem si zadala in kot bi si želela. Pa vendar, v moji delavnici je nastalo kar nekaj lepih izdelkov. Na nekaj od teh sem celo zelo ponosna in so mi resnično všeč. Za veliko izdelkov pa si rečem, kot ponavadi, da bi lahko bilo še malo boljše. To pride na vrsto spet drugo leto - učenje novega, predvsem pa nadgradnja že pridobljenega znanja. To želim tudi vam: da bi se kaj novega naučili in se še izboljšali v tistem, kar že znate.

Tudi voščilnic mi letos ni uspelo izdelati toliko, kot sem želela. Tule jih je nekaj na ogled:


Pa upam, da se na skok v novo leto pripravljajte v miru!

2 comments:

spkellerins said...

Happy New Year za vas!

raspberry ketone said...

Those every card is excellent. This is give a good guides to make it nice greeting cards. I like to get a good collection. I want this type of card for me.