Monday, September 05, 2011

Obdelave v Photohsopu

Že odkar pomnim, se s Photoshopom in podobnimi programi kar dobro razumem. Od njih ne pričakujem nemogočega, ker vem, da jih za kaj takega čisto preslabo obvladam, sem pa zato včasih nagrajena s kakšnim posebno dobrim (seveda za moje pojme) rezultatom. Zadnje čase za osnovno obdelavo fotografij uporabljam ADCSee, za malce dodatne šminke pa kar Gimp, ki je precej dobra različica Photoshopa, v določenih pogledih pa celo boljša. Malce so mi delali težave prevodi v slovenščino, Gimp namreč govori slovensko, ampak se navadiš tudi na to.

In ker se rada igram s takim programčki, včasih tudi iz čistega veselja (beri dolgčasa), se lotim izvedbe kakšnih idej, ki pravzaprav nimajo kakšnega konkretnega namena / pomena / cilja. Tako so začeli nastajati tudi spodnji emmmm... kaj pravzprav? letaki? :).... no, karkolipačžetoje in ko sem enkrat začela, sem kar nadaljevala. Končane izdelke skušam sortirati v skupine, nekako glede na izgled, barve in material, ter vsak posamezen izdelek čim lepše predstaviti. Čeprav se na design oziroma web design ne spoznam popolnoma nič, mi je tole čisto všeč. Sem pa prišla do zaključka, da bi bilo fino malo naštudirat osnove oblikovanja takihle zadev in trenutne trende. Najprej pa moram ugotovit, kje in kako naj sploh začnem...











6 comments:

Tanja said...

Roberta,

tole ti gre zelo dorbo do rok. Jaz sem namreč ravnokar zaključila dve vabili v Corellu in sem imela kar nekaj težav (si nisva še na TI, čerpav bi si jaz želela. Mogoče bi res morala poskusiti še v Gimpu.

Bodi lepo, Tanja

Helena said...

Prav zaradi obdelav in predstavitve izdelkov, so mi ti še bolj všeč. Obvladaš! :)

Hali said...

Mmhmhm tvoji izdelki so zmerja paša za oči...in potem še fotke, obdeva...vse popolno.

Mar Bisutería said...

todos son maravillosos!!!!

Gourmet forever said...

Mojstrica si! V vsakem pogledu!

Nena said...

ko bom velika bom tudi jaz znala "obdelat" fotke :)
ampak najprej se moram pa naučit nardit kakšne take lepe bučke ;)