Friday, September 09, 2011

Nagradna igra / Giveaway

Počitnic je že skoraj konec, žal. Dopusta več ali manj tudi. Kako neverjetno hitro sta minila zadnja dva meseca! Še pred par dnevi sem si želela malo hladu, danes mi je pa že kar malo žal za tistimi vročimi poletnimi dnevimi, ko smo vsi sopihali in iskali senco. Ampak ponavadi je tako, da ko je konec počitnic, je tudi konec tapravega vročega poletja. Tudi prav, samo dajte nam lepo jesen! :)

***************************************

Summer vacation has come to an end and so has my yearly leave. How unbelievably fast has the last two months passed! Few days ago I was dreaming about colder weather, but today I am already wishing back those hot summer days when we were hardly breathing and looking for some shade. But as usually - when summer vacation is over, real hot summer weather is over as well. That's ok, just give us nice fall! :)

***************************************

Zadnjič sem obljubila eno nagradno igrico. Pa pejmo! Takole bo to šlo:
1. Na svojem blogu/strani objavi link do te strani in povej za tole igrico
2. Pofočkaj se v komentarju in odgovori na naslednje vprašanje: KOLIKO OGRLIC JE NA SLIKI NAD TEM TEKSTOM?
3. Če slučajno nimaš bloga, povej za to stran in nagradno igro 3 sodelavcem / prijateljem / sorodnikom :), v komentarju odgovori na vprašnje iz točke 2. in ob koncu igre preveri, če si slučajno prejemnik nagrade
4. Igra se konča 9.9.2011 ob polnoči :). 
5. Nagrado dobi tisti, ki ugane točno številko. Če vas bo več napisalo pravilno število ogrlic, bo žreb odločil o zmagovalcu. Velja?
Nagrada je ogrlica, ki jo lahko vidite na spodnji sliki:

***************************************

I have promised a giveaway/candy the other day.  So, let's do it. Here's how it works:
1. Put link to this site/post to your blog and tell your readers about this giveaway.
2. Write a comment and answer to this question: HOW MANY NECKLACES ARE THERE ON THE ABOVE PICTURE?
3. In case you don't have a blog, tell about this page to 3 friends / co-workers, write a comment and answer to the question from line 2. At the end of the game check here if you are a winner.
4. This giveaway ends on 9.9.2011 at midnight CET :). 
5. The prize will go to the person who will write the right number in a comment section. If there are more correct answers, I will draw a winner.

The winner gets the necklace which is on the photo bellow:


29 comments:

Simona R said...

Roberta,jaz sem povedala za tvojo stran ze vsem sodelavkam in prijateljicam!Ali lahko vseeno sodelujem?
Bi rekla da je 20 ogrlic na sliki.
Vijolicno ogrlico pa nujno rabim. Upam da bom jaz zmagala,mi je vsec!

moi said...

Jaz pa rečem 21 in tudi držim pesti za vijolično (BTW krasna je). Prav tako kot vseh 21 na sliki (a ne da jih je toliko, kaj? drugače pa kakšno stran vzemi :P )

Lepe pozdrave z našega konca, moi

Hali said...

Mhmhm kakšna nagrada... jaz rečem 23 :-) ugibam, kakopak. Mogoče pa imam srečo... prav v kratkem napišem tudi na blog objavo.

Borut said...

Jst pa vem, pa ne povem;)

Manja said...

A jih je 19? Po moje jih je točno 19!
bom povedala se sodelavkam. Nagrada je pa fulll lepa. Ziher bo moja, ker sem prav uganila, a ne?
Lp!

Sandra L said...
This comment has been removed by the author.
Sandra L said...

Emmmm... morda 22? :)

Tinkerbell said...

I think there are 20 chains in the picture. :)

Anonymous said...

Uh, res nas matraš, ampak za tako nagrado se splača potruditi. Jaz pravim, da jih je 16. Upam, da sem dobro štela, ker mi je nagrada zelo všeč.
Lp, Mirjana

BojaMoja said...

:) jaz pa pravim dva ducata :)

Karmen said...

Bolj štejem več jih je, mislm da 20. Ogrlica je čudovita.

flo said...

hmmm,jaaaaaaaaaaa, nimam zadost velke dioptrije da bi točno preštela, a če mal sfališ se tud šteje????? 19 mogoče???

an-ja said...

Na svojem blogu sem objavila post in povezavo.

Krasen nakit, sploh takole na kupu.... jaz bi rekla 18. Upam da se vse ostale motijo:))
lp
an-ja

Darža said...

Točno 16 lepotic :)

Unknown said...

I guess there is 24 necklaces...? :)
best wishes from Poland :)

Sonja said...

Hej, noo, kam je pa ona čokolada z bananami in smetano zginla???? So se mi sline pocedile ob ogledu fotk, zdaj jih pa ni :(
:)))

Simonina Sodelavka said...

Meni se pa zdi, da jih je točno 22!
Povedala sestri, sodelavkam je pa že Simona. A moj glas vseeno šteje? :)))

Ogrlice pa vse izgledajo strašno zanimive. Boš kaj bolj natančno pokazala kako izgledajo? Jaz bi imela kakšno.
Lp tebi in tvojim bralcem

Jana said...

22? Se mi kar blede :-) Prekrasne so!!!!!

DidiArt said...

enaindvajset... čudovite vse po vrsti, topel pozdravček... Irna

lepemalestvari said...

Hej živjo.
Ful dober nakit - bi rekla, da jih je malo več... 30 komadov na primer. Link sem pa tudi pripopala na svojem blogu.
lpd

Nina said...
This comment has been removed by the author.
Nina said...

Tudi meni se zdi, da je na sliki 20 ogrlic... upam... S tvojo stranjo pa sem seznanila že vse svoje "fimo fan" prijateljice. Bo zadostovalo? Jih ni tako malo...

Veliko umetniških navdihov še naprej!

Nadja said...

sem objavila na svojem blogu povezavo :)

Patricija said...

Tudi jaz sem jih podrobno preštela in pravim, da jih je 21 čudovitih oglic. :)

Lep pozdravček. :)

TaMaRa :) said...

Vem, da jih je 22! :) Delila sem s prijatelji na svojem facebook zidu.

Ladislav K. said...

Sem preštel in menim, da jih je točno 21.
Lep vikend vam želim.

Ladislav

Belinda said...

Oh nagrada je pa čudovita! Štejem, štejem, štejem...in preštejem 21 verižic. Sedaj pa mora biti še sreča na moji strani. =)

lucija said...

skoda da sem zamudila :( po moje jih je 17

Tadej said...

Samo res škoda, še verjetno bi skinu. Ker za take stvari imam čar.